Bila anak-anak makin membesar.. makin besar tanggungjawab yang perlu digalas oleh orang tua.. Tak sedar, Zahraa dah 3 tahun.. bulan depan ada appointment kat klinik kesihatan seksyen 7.. Dah besar dah dia.. tapi, perangai Zahraa ni buat mama dan papa pening.. dia suka buat adik dia.. kalau bukan dia yang nangis.. dia bagi adik pula nangis.. Zahraa jealous kot! kan sebelum ni, semua orang layan dia seorang je… tapi, bila dah ada adik.. tumpuan tu dah kurang… 
sakit kepala mama bila Zahraa suka tempik kuat-kuat.. rasa macam nak cili je mulut dia.. kita marah dia macam mana sekalipun.. kejap je.. lepas tu dia tempik balik… pening mama… yang adik pula.. mulut dah start bising dah… dah pandai tempik juga… ini mesti mengikut si kakak… 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Post Navigation