Hari ni Dhiyaa dah cukup 6 bulan… Macam sekejap sangat.. Seolah-olah baru semalam melahirkan Dhiyaa… Semalam, mama macam ada ternampak kesan-kesan macam merekah kat gusi adik.. Adik nak tumbuh gigi ke? Mama pun cubalah… Ada rasa macam kesat.. Eh! Betullah… Adik nak tumbuh gigi….

Adik ni memang suka makan… Pantang tengok orang bawa pinggan mangkuk.. Dia tau je itu makanan… Bagilah rasa sikit kat hujung lidah… Hahaha! Siap kemam macam orang dewasa tengah makan… Kelakar je mama tengok… Dah bagi rasa sikit.. Tak cukup!.. Nak lagi tu…

Minggu depan.. 14/5/2012 (Isnin),adik ada appointment kat klinik kesihatan seksyen 7…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Post Navigation