BUKAN DELUSI III

Bukan delusi IBukan delusi II Apakah mimpi ini sekadar mimpi? Atau, gangguan tidur semata-mata?… ******************************************* Mengapa aku perlu mengalami semua ini? Mengapa mesti aku? Apakah makna di sebalik mimpi-mimpi itu? Ya Allah! kau berilah aku kekuatan.. Kau tunjukkan aku kebenaran di sebalik semua yang mengganggu lenaku ini.. Aku seperti tidak

Mandi kolam

Si kakak ni kalau dapat mandi kolam… hurmmm… selagi tak puas berendam.. jangan haraplah dia nak keluar dari kolam dia tu.. Kadang-kadang, sampai kecut jari.. pujuklah macam mana pun.. tak nak dia keluar… tapi, kalau kata nak pergi jalan.. laju je dia keluar.. ‘dah..dah.. jalan’.. ‘aju..suar’… hahaha!… pantang betul dengar

Ramadhan!

1 Ramadhandan hari seterusnya..nampak surau itu penuhInsya Allah! 11 Ramadhanhingga hari berikutnya..yakin!surau mula lompong! 21 Ramadhan?esok lusanya?akan hadir lagikah mereka?Suram!

Scroll Up