Kakak & BabyTv

Mama dengan papa dia dah lama tak dapat tengok channel lain selepas channel 618 diperkenalkan oleh Astro
si kakak memang cukup suka dengan channel ni..
mama pun tak tahu apa yang menariknya..
kalau si kakak da conquer TV..
mama dah malas dah..
baik mama tidur…
tak nak rebut-rebut dah..
si kakak ni..
kalau tukar channel lain nanti dia mengamuk..
macam mana eh nak lock channel ni?
mama dah lupa lah..
ada sesiapa boleh tolong ingatkan mama tak?…
mana pergi entah manual guide tu..
tak ingat letak mana..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll Up