Nasi kuning

Hari Sabtu lepas, aku buka balik e-mail yang @yanmie hantar kat aku… Nak tahu e-mail pasal apa? Ni hah! resipi nasi kuning… Dah lama dah aku minta resipi ni daripada @yanmie tapi tak berkesempatan nak mencuba… So, petang tu juga aku try masak…  Nasi je yang aku masak.. lauk-pauk semua

Abob

Ingat lagi tak pasal Abob? Alah! doll yang si kakak sayang sangat tu? kalau tak ingat.. baca sini dulu ye… Inilah dia Abob kesayangan si kakak tu… bawa ke hulu ke hilir.. tak tinggal… kalau tertinggal kat atas, dia sanggup naik.. tapi, nak ada orang teman dia.. tak nak dia

Scroll Up