Abob juga!

Kamu semua tau kan siapa Abob? Tak tau? Ok! baca sini, sini, sini dan sini.. Nampak tak betapa sayangnya si kakak dengan Abob? Diusungnya ke hulu ke hilir. Tapi sekarang, Abob bukan kepunyaan mutlak si kakak seorang je… tak percaya? hah! tengok tu.. nak juga ambil Abob.. Entah! apa yang menarik

[Sekadar menulis] : Engkau, aku dan dendam!

Peringatan : Tiada kaitan dengan yang masih hidup atau pun yang telah mati. Hanya sekadar tulisan. ****************************************************************** As a human, mampu tak engkau nak maafkan orang yang pernah menyusahkan hidup engkau? Engkau pun berdendam dengan dia kan? Engkau tak pernah dan tak akan mampu memaafkan kesalahan-kesalahan yang pernah dilakukan terhadap

Kakak + Adik

Hari ni kakak ada appointment kat Klinik Kesihatan Seksyen 7.. Timbang berat + ukur tinggi.. So far, semuanya Ok! Nurse bagi ubat cacing…  Si kakak.. punyalah membuas kat klinik tu.. penat nak kejar dia.. Semua baby diusiknya.. ‘adik.. adik’… ‘jangan kacau adik, adik nak tido’… macam-macam je lah… Entry sebelum

Scroll Up