Tadi papa sms bagitahu yang iPad kakak dah sampai.. Seronoklah kakak bila dapat nanti.. Jangan jahanam sudah..

Kakak pun dah nak masuk 3 tahun.. Bulan depan je.. Dah besar dah dia.. Anggap je itu hadiah daripada mama erk.. Hadiah in advanced..

iPad untuk kanak-kanak ni mama beli online kat facebook.. Alhamdulillah! Mama order iPad.. yang dapat pun iPad juga.. Kalau dapat lesung batu.. Mau mama mengamuk nanti.. Haha..

p.s : papa nak bagi hadiah apa kat kakak? Mama dah beli dah… Hehe.. Mama kan suka beli hadiah advanced..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 responses to “iPad untuk kakak..”

  1. ♥cikmOt♥ says:

    saya pun beli ipad tuk anak3…tapi lum dapat lagi…rm20 jek satu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Post Navigation