Hi!… Dhiyaa again..
Hari ni.. 10/2 kan?
maknanya saya dah cukup 3 bulan..
saya dah besar..
Kakak saya pula dah 2 tahun 11 bulan..
4/2 hari tu.
tapi, sebab mama saya malas
makanya tak berupdate..
hah! ini kakak saya..
See?
kakak saya memang sayang sangat kat saya..
saya pun sayang kat dia..
kakak saya suka sangat peluk dan cium saya..
kadang-kadang saya rimas..
tapi saya tetap sayang kakak saya..
kalau kakak saya tak de..
rumah mesti sunyi..
sebab kakak saya dah pandai cakap..
mama selalu marah kakak..
kakak suka bertempik..
mama kata bingit telinga dengar kakak tempik..
itu baru kakak..
belum saya lagi..
nanti saya dah pandai cakap..
habislah..
mesti mama penat nak layan saya cakap..
sekarang pun papa je yang rajin layan saya sembang..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Post Navigation