Tengok tu! Dah ada walker pun masih nak berebutkan kereta dengan si kakak… Adik ni macam-macam… Bila si kakak naik basikal, pun sibuk juga nak berebut basikal… Tak padan kecil.. Boleh tu kejar basikal dengan walker… Adik..adik… Nak juga kereta tu… Apa yang kakak main.. Itu juga yang dia nak main sama.. Dahlah kakak tu pun berangin.. Kalau angin dia baik, dia bagilah pinjam mainan dia kat adik.. Tapi, bila angin tak baik.. Jangan harap! Apa je mainan dia yang adik pegang.. Confirmed si kakak ambil balik.. ‘Tak mau macam tu kakak.. Main sama-sama.. Tak baik kedekut.. Nanti mama tak nak beli dah..’ Si kakak dah hafal dah ayat tu.. Siap boleh ulang..

Published with Blogger-droid v2.0.6
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Post Navigation