macam-macam petua yang mama dengar..
ada yang letak garam..
ada juga yang letak asam jawa..
dan, itulah satu-satunya petua yang mama cuba..
mama cuba letak asam jawa di kawasan puting susu..
dengan harapan si kakak tak nak..
tapi, mama silap..
boleh pula dia pergi jilat asam jawa tu sampai habis…
sampaikan time mama demam..
mama letak asam jawa kat dahi..
petua kurangkan panas dalam kata orang..
itu pun, dia nak jilat…
aduh! macam-macamlah si kakak..
sudahnya.. mama biarkan je si kakak menyusu badan..
sampai dia berhenti sendiri…
Alhamdulillah!…
dia dengan sendirinya tak nak menyusu badan lagi..
mungkin sebab dah tak de air susu…
baby pun nak air juga..
kalaulah si kakak masih lagi menyusu badan sampai sekarang..
letih juga mama….
harap-harap adik nanti pun sama macam kakak..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Post Navigation