Setakat ni..
ni la cousin si kakak yang paling kecil..
si kakak suka sangat dengan baby Sofea ni…
siap baring sebelah baby Sofea lagi..
dengan baby Sofea ni..
si kakak tak kedekut nak bagi pinjam toys dia..
kalau dengan cousin yang lain..
kedekut sikit…
kalau bagi pinjam pun..
sekejap je..
tak lama…

Mama tengok si kakak ni memang sayang sangat dengan baby ni…
pantang dengar baby nangis..
siap suruh mama dukung baby
nak baby katanya…
Harap-harap bila adik dia dah lahir nanti..
si kakak akan sayang adik dia macam dia sayang baby Sofea ni…
tapi, mama takut 1 je….
baby orang lain memang dia sayang…
takut nanti dah ada adik sendiri…
cemburu pula…
orang dah kurang bagi perhatian kat dia….
kan?… budak-budak selalu macam tu…
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Post Navigation