Gambar terbaru..
kakak bersama Mak Su..
adik ipar mama..
gambar ni pun bukan mama yang ambil ye..
kalau tak silap..
Mak Teh dia yang ambilkan..

Tengok! bawa juga Abob dia tu…
tak boleh tinggal…
nasib baik dia tak bawa Abob tu pergi beraya sekali..
sampai je rumah orang..
dia tinggal Abob dalam kereta…
takut hilanglah tu…
Hehehe!….
Comel pula tengok si kakak pakai baju kurung tu…
dia pakai baju tu dari pagi sampai ke petang….
bangun dari tidur terus nak mandi…
dah siap mandi…
request nak pakai baju raya…
‘aju aye kakak’…. hahaa…
tapi, pagi-pagi tu dia dah merajuk pula..
papa dia pergi sembahyang raya…
tinggal dia kat rumah..
merajuk… terus tak nak pakai baju…
Cik Pi dia pujuk bagi pakai baju..
baru dia nak pakai..
baru elok mood dia…
dah pakai baju….
nak pakai kasut pula…
‘asut but cantik’….
hahaa… dia nak pakai boots..
cantik katanya… hahaa…
jangan terkejut…
si kakak ni..
pantang tengok mama pakai lipstick..
dia pun nak pakai juga…
kalau dia tengok bibir mama ada shining..
dia calit jari kat bibir mama..
bubuh kat bibir dia pula..
then, cakap ‘liptik’..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Post Navigation