Ni semua kawan-kawan si kakak…
yang paling dia sayang adalah Abobnya…

Dari kiri – Cow, Moss, Unyet & Abob…
Kalau bawa si kakak shopping ke mana-mana Shopping Mall pun..
itulah yang diminta…
dia suka sangat dengan doll..
siap tak nak berganjak dari tempat tu..
kadang-kadang, mama atau papa dia selalu trick dia..
bagi dia pegang doll atau bantal yang dia nak tu..
duduk dalam trolley diam-diam..
bila dia terleka je..
cepat-cepat sorok kat lain…
nanti dia lupalah tu…
budak-budak..
fahamlah perangai dia macam mana kan?..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Post Navigation