Si kakak ni kalau dapat mandi kolam…
hurmmm…
selagi tak puas berendam..
jangan haraplah dia nak keluar dari kolam dia tu..

Kadang-kadang, sampai kecut jari..
pujuklah macam mana pun..
tak nak dia keluar…
tapi, kalau kata nak pergi jalan..
laju je dia keluar..
‘dah..dah.. jalan’..
‘aju..suar’…
hahaha!…
pantang betul dengar perkataan jalan..
kalau nampak papa dia dah pakai seluar jeans..
lagilah cepat dia keluar dari kolam tu..
Belum berkesempatan nak bawa dia pergi taman air..
hari tu, konon nak bawa dia pergi main air kat presint 9 Putrajaya tu..
tapi, sebab datang pun dah petang..
tempat tu crowded..
cancel!
papa dia bukan suka pergi tempat-tempat yang crowded ni…
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Post Navigation