Diam tak diam… dah besar rupanya anak mama…
Seronok melayan karenah dia…
Tapi, ada masanya boleh membuatkan kita geram…
macam-macam…

Antara perkataan-perkataan yang dia suka sebut..

– nengok-nengok
– hang ni
– kitas (kipas) cakap sambil tunjuk atas…
– kaki
– kakak
– papa (sebut dlm keadaan yg menjongos)… nakalkan?

Antara perbuatan yang menggeramkan pula..

– tak senang tengok mama @ papa dia on lappy.. Ada je dia nak buat… off suis lah… sampai semua orang layan dia je…
– kerap kali buka dan tukar pampers….
– tak boleh tengok mama duduk dekat-dekat dengan papa dia…. jap lagi dia datanglah meneyelit kat tengah-tengah…
– kalau dapat main air kolam…. tak nak keluar….

Itulah dia Zahraa….

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Post Navigation