Kakak demam lagi.. Rasanya macam dah lama juga kakak tak demam.. Badan kakak taklah panas sangat… Tapi, kat dalam mulut tu ada banyak ulser… Apa pun kakak tak nak makan.. Doktor cakap dia memang takkan makan punya sebab tekak merah dan bengkak.. Doktor suruh bagi mqkan aiskrim vanilla dan bubur… Masalahnya, kakak yang memang ratu aiskrim tu.. Langsung tak nak makan aiskrim… Minum air masak pun tak nak… Aduh!!!… Pening kepala macam ni… Selalu kakak suka je makan ubat.. Kali ni payah sikit… Semua nak kena paksa…

Published with Blogger-droid v2.0.4
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Post Navigation