Eh! semalam 10hb erk? alamak! camne bleh lupe nih? tau tak? kompom korang tak tau kan… ghopenye si kecik Dhiyaa da seploh bulan da smlm.. lama nau aku tak update pasal anak2 aku kan?.. maklum laa! slalu aku update kat blogspot.. nih da ade domain sendiri nih.. tak hengat plak nak citer pasal anak…. hahaa…

Skang nih kan… dak kecik nih dok pot pet pot pet… nak menyembang.. naik tangga da lepas da sampai ke atas.. turun je tak reti lagi.. merangkak laju.. lagi2 bila nampak kita pegang makanan… tau je dia…

Tapi kan… adik nih kan… manje sangat… gigi baru 2 batang.. 1 da naik atas.. 1 lagi baru nak naik… makan da macam2.. pantang nampak!

Si kakak plak.. suka sangat buli adiknya… tak pe kakak.. tak pe! tunggu lerr adik ko besau skeet… nampak gaya adik tuh cam lagi tinggi dari si kakak… si kakak badan lebau.. tulang rangka lebau.. si adik nih haluih… tapi tinggi… senang2 je si kakak angkat adiknya bawak turun ke bawah.. seriau aku!…

Nanti senang2 aku citerr pasal si kakak plak k…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Post Navigation