Seriously! aku da kena jangkitan virus… Virus L… atau nama penuhnya Lazy.. tapi, orang kita lebih mengenali virus tersebut dengan nama Malas… Semua benda pun aku malas nak buat.. why laaa like that hah? So bosan to do the same thing everyday..

Nak update blog pun.. sangap!

Nak makan pun.. malas!

Susah tau nak makan tuh.. Nak suap masuk mulut.. pas tuh, nak kena kunyah sampe lembik lembut.. nak telan plak… da abis proses tuh.. nak buang plak.. adoiiiiii… penat!…

Korang tau tak? nape eh aku slalu jer sakit kepala? kalo 2-3 ari tuh, aku tau laa.. mesti migraine.. tapi nih da lama… baik kejap je.. pas tuh, datang balik sakit tuh… semua ubat yang doc kasi pun aku da makan abis.. tapi, masih cam gitu gak… korang ade ape2 petua tak untuk hilangkan sakit kepala nih?

kalo stakat sakit kepala je tak pe.. nih sampe ke mata turunnya… ker nak kena bikin spek mata baru?.. power da naik eh?…

bukan tuh je… badan pun sakit2 sama.. pinggang rasa nak patah… massage? da.. 3 ari berturut@ lagi tau… tapi, masih cam gitu jugak… adoiiii….

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Post Navigation