5 bulan

Eh! hari ni dah 10hb ye?  Adik Dhiyaa dah cukup 5 bulanlah hari ni… dah pandai pusing sendiri.. dia lebih suka meniarap daripada baring menelentang.. bila dah meniarap.. mulalah angkat kepala.. dia dah pandai panggil orang.. dia tahu kalau orang tak de kat sebelah dia.. bertempik panggil kita… dah pandai

4 bulan

hari ni umur saya 4 bulan.. saya suka tidur meniarap.. suka sembang.. suka duduk atas orang.. saya suka angkat kepala.. nak bangun.. tapi saya tak pandai bangun sendiri lagi.. mama saya risau sebab saya belum pandai pusing sendiri.. belum pandai meniarap lagi.. mama jangan risau ye!.. tak lama lagi saya

Siapa saya?

Bila tengok gambar ni balik..mama sendiri confused!.. mana satu kakak? mana satu adik?.. hehee.. cuba teka siapa saya? dan, saya siapa pula? kamu boleh agak tak? yang mana kakak? yang mana adik? teka suka-suka je.. tapi tak de hadiahlah..

3 bulan

Hi!… Dhiyaa again.. Hari ni.. 10/2 kan? maknanya saya dah cukup 3 bulan.. saya dah besar.. Kakak saya pula dah 2 tahun 11 bulan.. 4/2 hari tu. tapi, sebab mama saya malas makanya tak berupdate.. hah! ini kakak saya.. See? kakak saya memang sayang sangat kat saya.. saya pun sayang

Scroll Up