Abob juga!

Kamu semua tau kan siapa Abob? Tak tau? Ok! baca sini, sini, sini dan sini.. Nampak tak betapa sayangnya si kakak dengan Abob? Diusungnya ke hulu ke hilir. Tapi sekarang, Abob bukan kepunyaan mutlak si kakak seorang je… tak percaya? hah! tengok tu.. nak juga ambil Abob.. Entah! apa yang menarik

Kakak + Adik

Hari ni kakak ada appointment kat Klinik Kesihatan Seksyen 7.. Timbang berat + ukur tinggi.. So far, semuanya Ok! Nurse bagi ubat cacing…  Si kakak.. punyalah membuas kat klinik tu.. penat nak kejar dia.. Semua baby diusiknya.. ‘adik.. adik’… ‘jangan kacau adik, adik nak tido’… macam-macam je lah… Entry sebelum

Sayang sama rata…

mama sayang anak mama..yes! dua-dua..tak lebih..tak kurang!bila mama marah kakak..bukan bermakna mama tak sayang kakak..mama cuma nak ajar kakak..tak nak kakak jadi manja sangat..tak nak kakak jadi nakal sangat..tak nak kakak panjat sana-sini..nanti jatuh.. mama dengan papa juga yang susah.. kakak cemburukan adik ye?adik tak pandai nak buat semua benda

Scroll Up