DIA DEMAM…

Masuk hari ni dah 2 hari mama terpaksa cuti.Bukan apa!Zahraa kena food poisoning..Demam… Ibu-ibu di luar sana mesti risaukan tengok anak tak sihat..Demam tak kebah…Lepas makan ubat… dia sihat…Bila kesan ubat dah habis…Dia demam lagi…risau tau…nak menangis pun ada..Kalaulah kita boleh ambil kesakitan itu daripada anak-anak kita kan bagus..Kesian anak-anak

TENSION!!!

Bukan orang dewasa je yang boleh tension. Budak-budak pun pandai tension juga… Tengoklah keadaan budak yang tengah tension ni… Dia tension tunggu mama & papa dia… Janji nak bawa dia jalan-jalan. Tapi, seorang pun tak bergerak lagi…

MERAJUK

Maaf.Tiada entri bergambar untuk kali ini.Mama cuma nak cerita pasal Zahraa.Sejak akhir-akhir ni, dia suka sangat merajuk.Merajuk sebab mama marah dia..Sedang BF.. mungkin sebab geram kerana air susu tak banyak…Zahraa gigit kat tempat yang memang dah luka (kesan gigitan sebelum itu)..Mama marah dan angkat dia…Letak kat tepi… mama terus tak

MAMA SAYANG ZAHRAA

Mama tak sengaja nak lepuk Zahraa. Mama geram sebab Zahraa mengamuk tak pasal-pasal. Tengah menyusu pun Zahraa mengamuk. Mama tak tau apa yang tak kena dengan Zahraa. Mama sayang kat Zahraa tau. Mama nak anak mama sihat. Mama risau tengok anak mama demam. Mama sayang Zahraa tau… Jangan buat mama

TERJUN KATIL…..

Sku cukup terkejut bila terdengar bunyi berdentum… rupanya Zahraa jatuh dari katil… Aku terkedu…. Aku terus dukung dan peluk Zahraa sebaik sahaja mendengar tangisannya…. Abg terus masuk ke bilik bertanyakan keadaan Zahraa… Abg siap marah kat aku… Yerr laaa…. kesilapan aku laa… aku terlelap seketika…. tp, Zahraa telah dikepong oleh

Scroll Up