Susah kita.

Susah. KadangĀ² orang tak tahu kesusahan kita. Susah untuk kita jelaskan. Susah juga untuk mereka faham. Alhamdulillah. Nasib baiklah aku bukan jenis yang susah lagi menyusahkan. Susah pun aku sendiri. Dari zaman sekolah lagi. Nak dapat duit belanja sekolah pun, aku kena tolong mak aku berniaga kantin sekolah agama. Bila

demam lagi…

Kakak demam lagi.. Rasanya macam dah lama juga kakak tak demam.. Badan kakak taklah panas sangat… Tapi, kat dalam mulut tu ada banyak ulser… Apa pun kakak tak nak makan.. Doktor cakap dia memang takkan makan punya sebab tekak merah dan bengkak.. Doktor suruh bagi mqkan aiskrim vanilla dan bubur…

6 bulan

Hari ni Dhiyaa dah cukup 6 bulan… Macam sekejap sangat.. Seolah-olah baru semalam melahirkan Dhiyaa… Semalam, mama macam ada ternampak kesan-kesan macam merekah kat gusi adik.. Adik nak tumbuh gigi ke? Mama pun cubalah… Ada rasa macam kesat.. Eh! Betullah… Adik nak tumbuh gigi…. Adik ni memang suka makan… Pantang

Scroll Up