Assalamualaikum w.b.t..

hi uols..

Lama gila aku tak update blog nih.. kekangan masa babe! kat rumah pun aku da jarang bukak laptop.. kat opiz lagi laa.. bukak pun sebelum 7.30 am ok! bukak kan… utusan.. mstar.. kosmo.. hmetro.. hurmmm…

Niat nak update blog tuh ada.. sentiasa ada dalam hati nih.. tapi tuh laaa… kalo bukan sebab kekangan masa… penyakit yang satu nih laaa yang paling lama hinggap kat diri aku.. uols mesti tau apa dia kan? yup! yang itu laaa… M.A.L.A.S! hahaha… penyakit yang tuh memang tak bleh nak buat apa..

anyway.. sempat lagi kan nak ucapkan salam Ramadhan kat uols.. sedar tak sedar da 2 Ramadhan da kan? esok da masuk Ramadhan yang ketiga… Kalo aku ada terkata mengata termengutuk termenyindir uols kerr.. aku mintak maaf ok! korang pun da termengata termengutuk aku tuh.. aku pun da maafkan korang walaupun korang tak mintak maaf pun ngan aku…

ok laa uols.. esok kalo aku rajin.. aku update lagi ye…

Seriously! aku da kena jangkitan virus… Virus L… atau nama penuhnya Lazy.. tapi, orang kita lebih mengenali virus tersebut dengan nama Malas… Semua benda pun aku malas nak buat.. why laaa like that hah? So bosan to do the same thing everyday..

Nak update blog pun.. sangap!

Nak makan pun.. malas!

Susah tau nak makan tuh.. Nak suap masuk mulut.. pas tuh, nak kena kunyah sampe lembik lembut.. nak telan plak… da abis proses tuh.. nak buang plak.. adoiiiiii… penat!…

Korang tau tak? nape eh aku slalu jer sakit kepala? kalo 2-3 ari tuh, aku tau laa.. mesti migraine.. tapi nih da lama… baik kejap je.. pas tuh, datang balik sakit tuh… semua ubat yang doc kasi pun aku da makan abis.. tapi, masih cam gitu gak… korang ade ape2 petua tak untuk hilangkan sakit kepala nih?

kalo stakat sakit kepala je tak pe.. nih sampe ke mata turunnya… ker nak kena bikin spek mata baru?.. power da naik eh?…

bukan tuh je… badan pun sakit2 sama.. pinggang rasa nak patah… massage? da.. 3 ari berturut@ lagi tau… tapi, masih cam gitu jugak… adoiiii….

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...