HAPPY ANNIVERSARY!

Anniversary yang kedua kami sambut dengan penuh kesederhanaan. Hanya dengan Blueberry Cheese Cake. Opss!!… Aku lupa nak maklumkan bila tarikh keramat itu. OK!.. pada tarikh 30/05/2010 cukup 2 tahun usia perkahwinan kami. Semoga Allah SWT akan terus melindungi perkahwinan ini. Ya Allah! Ya tuhanku, aku memohon pada-Mu agar janganlah Kau

MELAKA…

N3 ini sudah lama aku peram. Aku tak sempat publish @ tak sempat update. Tak banyak tempat yang sempat kami lawati. Kami singgah makan kat sini. Aku rasa ramai yang lelap time tengok tayangan perdana kat planetarium ni.. Sempat juga menaiki menara Taming Sari…   Gambar pemandangan yang diambil dari

ZAHRAA… OH! ZAHRAA…

Zahraa sekarang dah berusia setahun 2 bulan. Dia dah pandai jalan. Sangat laju. Sikit hari berlari pula. Kadang-kadang keletah Zahraa boleh membuatkan mama menjerit marah. Tapi, dia budak lagi. Bukan tahu orang marah dia. Macam-macam keletahnya sekarang. Zahraa sudah pandai conteng buku. Kalau jumpa buku mesti cari pen. Macam itulah

Scroll Up