JANGAN TUNJUK LAGAKMU

Jangan tunjuk lagakmuHanya kerana pangkatmuMatimu nanti bakal ke tanah jua Jangan tunjuk lagakmuWalau siapa pun dirimuBerakmu tetap busuk Jangan tunjuk lagakmuTinggi mana darjatmuTidak mati bersamamu Jangan tunjuk lagakmuBesar mana pangkatmuMati nanti tetap sendiri…

DOA UNTUKKU

Salahkah aku memintaSilapkah keinginanWalau hanya mahu kamuDoakan untukku Aku cuma mahu kamuDoa untukkuAgar aku tidak silapMemilih keinginan Aku ingin kamuDoa untukkuBerjaya duniaJuga akhirat…

ZAHRAA & LAPPY

Bila mama atau papa sibuk layan lappy, Zahraa suka kacau. Sekarang Zahraa dah tak kacau mama dengan papa lagi… Zahraa sudah ada lappy sendiri…. Zahraa tengah main lappy depan TV. Bila ada iklan je, kepala mesti terangkat…

HARI BAPA???….

Serius!.. bila hari bapa? Aku cakap terus-terang. Aku tak tau bila hari bapa. Dan, kenapa mesti tunggu hari itu untuk ucapkan selamat hari bapa? Bagi aku, hari bapa sama saja dengan hari ibu. Hari-hari adalah hari ibu dan bapa. Tapi, macam sudah menjadi trend masa kini, ucapan hari ibu atau

HORLICKS YANG SANGAT MANIS

Pagi ini aku turun kantin lewat sikit daripada kebiasaan.Walaupun sebenarnya aku selalu lewat daripada kebiasaan.Tapi, disebabkan hari ini aku sendirian..Aku cuma bungkus horlicks panas saja.Sampai kat pejabat, aku pun cubalah menyedut minuman tadi.Perghhh!!!…. air ini boleh membuatkan aku kencing manis.Nak buang… membazir…Nak minum…. manis sangat…Sampai sekarang air horlicks yang aku

Scroll Up