2011 SUDAH MENJELMA

2010 sudah pun melabuhkan tirainya beberapa jam yang lalu… tanpa disedari, sudah hampir 2 jam kita berada dalam tahun 2011… Masuk saja tahun baru… pasti ramai akan berkata tentang azam baru.. aku juga tidak mahu ketinggalan.. azam aku tahun ni, sama saja seperti azam tahun-tahun lepas… Aku ingin memperbaiki diriku

CONTEST @akudiazahraa.blogspot.com(sticky note entry : for new entry sila scroll ke bawah)

Rasanya macam dah lama mama tak buat contest kan?Boleh tak kalau mama nak buat contest?… mudah je… Contest berbunyi begini… eh!!… berbunyi ke apa entah!..Di bawah ini adalah soalan contest… “Berapakah umur Zahraa pada 03/02/2011 nanti?….” ** soalan telah diedit semula… harap maaf!… Sila beri jawapan dalam mengikut format yang

KAWAN SERUMAH

Dulu, aku duduk menyewa bersama dengan Kak Jamie, Kak Sue, Kak Zana, Kak Faez dan Kak Sya di Putrajaya. Tingkat 12… Blok A…. Wing mana??… Biarlah terus menjadi rahsia.. Aku sebilik dengan Kak Jamie. Dia berasal dari Kedah. Loghat memang pekat.. Tapi, aku seronok sembang dengan dia.. Dia 1 kementerian

Scroll Up